Pages

ponedeljek, 24. september 2018

Zaključek

Eno noč smo spali doma v Ljubljani, se naslednji dan poslovili od strica Ličeta in se v četrtek zvečer 23.8. vrnili na Laro. Po prehodu vremenske fronte smo odjadrali še za nekaj dni na Unije, kjer sta bili na počitnicah vnukinji s starši.

DSCN4589DSCN4593DSCN4608

Grško potepanje dokončno zaključimo 1. septembra in se 4. septembra “za čez zimo” preselimo v kopenski dom.

Prepluli smo 2623 milj, imeli 3 deževne dneve in malo ugodnega vetra. Samo na jadra smo se premikali manj kot polovico poti. V drugi polovici potovanja je bilo zelo vroče in soparno.

Po 111 dneh bivanja na morju smo vsi trije rabili teden dni, da smo se navadili na čvrsto posteljo in prenehali sanjati morske sanje. Sedaj po treh tednih sanjamo že nove, le Otine so bolj kopenske…

In še obljubljen pregled naše letošnje plovbe.

nedelja, 19. avgust 2018

Paržina, otok Ilovik

DSCN4446DSCN4445DSCN4460

Sreda, 15. avgust 2018

Zjutraj sva se poslovila od simpatične mlade posadke Sieste in se preselila na obalo v Šibeniku na obisk k “starima” prijateljema Jordanki in Tončiju.

Četrtek, 16. avgusta 2018

Na poti iz Šibenika se peljemo mimo krajev, ki smo jih z Jordanko in Tončijem skupaj obiskovali. Spremenili so se kraji in spremenili smo se mi…
Prenočila sva za v zavetju Hrbošnjaka, južno od Jezer na Murterju.

Petek, 17. avgust 2018

V Murterskem morju sva izvedela, da se je za vedno poslovil Bogdanov stric. V tišini zaliva Maslinovica na Žutu je bil v mislih z nama.

Sobota, 18. avgusta 2018

Povratek  v Vrsar sva pospešila. Na hitro sva obiskala Milivoja na Ižu. Bil je zelo dobro razpoložen, ker ga je obiskal vnuk iz New Yorka in mu pomaga pri hišnih delih. Prenočila sva v prijaznem zalivu Jazi na Molatu.

Danes uživava miren večer v Paržini na Iloviku med 15. kompleti somišljenikov.

Jutri Unije, pojutrišnem… v petek se vrnemo na Laro. Bloger bo začasno prekinil s poročanjem in bo napisal zaključek, ko se dokončno vrnemo v kopenski dom.

torek, 14. avgust 2018

Morinje (Jadrtovac)

DSCN4424DSCN4426DSCN4429
Včerajšnji jugo je bil preslaboten, da bi nas gnal od Malega Drvenika do Morinja, kjer imamo zmenek s posadko Sieste.
V jezerskem okolju smo zasidrani že drugi dan. Glede na gostoto jadrnic v Šibenskem arhipelagu in vremensko dogajanje je prav čudno, da sta v vedno mirnem zalivu samo Siesta in Lara.
Danes zjutraj se je nad nas pripeljala vremenska fronta s strelicami, močnim vetrom in dežjem. Lilo je do 14h, kar je imelo na vse nas po včerajšnjem ponočevanju zelo zdravilen učinek. Še psa nista zahtevala sprehoda pred tretjo uro popoldan…
DSCN4436DSCN4438DSCN4440
Nekaj malega o domačinih Jadrtovca: https://www.youtube.com/watch?v=iHc2JXFLeJw

nedelja, 12. avgust 2018

Mali Drvenik

DSCN4404DSCN4403DSCN4400

DSCN4408DSCN4418DSCN4422

Omiš je bil zjutraj mnogo prijetnejši. Splezali smo na trdnjavo nad mestom, nakupili nekaj hrane in izpluli.

Jutranja burja se je obrnila v zoprn zahodnik, neprimeren za jadranje na zahod. Na motor smo vijugali med množico plovil pred Splitom in proti pričakovanju našli prosto mesto ob pomolu-valobranu v mandraču Malega Drvenika.

Za vez smo odšteli 100 kn prijaznemu in zgovornemu luškemu redarju. Elektrike in vode na tem pomolu ni. Na koncu pomola so kopalne stopnice, zato je mandrač hkrati vaški bazen. Lahko se kopaš in opazuješ odhode in prihode trajekta. Na notranji strani pomola za trajekt so urejeni trije bočni privezi za jahte in elektro priključki. Vas premore pekarnico in trgovino. Pivo si lahko privoščiš samo pred trgovino, ki je odprta kadar se pojavi lastnik.

sobota, 11. avgust 2018

Omiš

DSCN4325DSCN4329DSCN4333

Preden Rasotico zasede druga garnitura bark raziščemo kopno in morje okoli nas. Nad zalivom je zapuščena vas, ki se počasi spreminja v vikend naselje. V morju ni veliko živega. Na eni strani barke je ledeno, na drugi toplice.

Vroče je in vetra ni. Edina zabava so menjajoče se slike obale.

DSCN4341DSCN4342DSCN4350

Kapitan se je odločil prenočiti v Omišu. Cetina je edina večja reka na Hrvaškem, v katero še nisva vplula in Omiša ne poznava, razen iz avta.

Najprej vplujemo v Cetino. Na obalah ni bilo videti prostora za vez, zato sidrava pred mestom, oz. mestno plažo. Opazujeva zbiranje modernih gusarskih bark – mini cruiserjev, ki imajo danes menjavo gostov. Skok v vodo je edino, kar ohladi.

Južno od mesta je izbruhnil velik požar. Gasilska vozila drvijo sem in tja, na nebu so kanaderji. Vidi se dim, ki ga močan popoldanski maestral nosi proč od nas.

DSCN4373DSCN4359DSCN4348DSCN4369DSCN4376DSCN4378DSCN4381DSCN4382DSCN4384DSCN4387DSCN4388DSCN4390

Zvečer v mestu mrgoli turistov. Veliko je Čehov, tudi Slovenci so vmes. Ozke ulice starega dela mesta so slikovite, a pravzaprav en sam lokal. Na mestni obali je prvenstvo v vaterpolu. Sledila je živa glasba pozno v noč - skoraj kot ribiška noč v Vrsarju.

petek, 10. avgust 2018

Zaliv Rasotica, otok Brač

DSCN4263DSCN4274DSCN4277

Dopoldan je Laro zasedla mladina. Bilo je ravno prav vetra za učenje.

Pod Biokovim nadaljujemo pot proti sevro-zahodu. Obala je lepa, a v tem času prepolna. Malo italijančka malo jadranja in smo v zalivu Rasotica, skriti luknji na Braču. Še preden uspemo vreči sidro, ose obdelajo moj hrbet. Nobeno sredstvo jih ne odžene, izginejo s temo.

Zaspimo v kokpitu strmeč v zvezde. Perzeidi še niso v polni formi.