Pages

sreda, 8. avgust 2018

Crnja luka, otok Korčula

DSCN4178DSCN4181DSCN4182DSCN4186DSCN4187DSCN4191DSCN4198DSCN4201DSCN4211

Zjutraj se je z barke in njenih prebivalcev, v nasprotju s preteklim jutrom, cedilo.

Po raziskovanju otoka nadaljujemo proti Veli Luki. Plovba čez Lastovski kanal je bila kot bivanje v parni pečici (konvektomat po gostinsko), 33° in 5 vozlov vetra v krmo.

Vela Luka je prepolna jaht. Medtem, ko sem po pristanišču delala krogce, je Bogdan kupoval olje in vino. K bankomatu in nazaj na barko ga je s svojim gumenjakom peljal luški redar. Tam kjer so bile še lani privezne boje so sedaj plavajoči podstavki za pomole bodoče marine. Boje so preselili na dno zaliva, tja ker je bilo včasih sidranje prepovedano. Luški redar dovoli privez do 1h zastonj, sicer računa 200KN dnevno za barke do 15m. V bližnjih zalivih se plača privezne boje in/ali sidranje.

V Hvarskem kanalu sva ujela maestral, ki naju je gnal do Prigradice. Bili smo pozni in v portu ni bilo več niti enega prostega veza. Na pomol ladjedelnice v zalivu Bristva pri Prigradici je prepovedan dostop, še en zaliv zahodneje, Crnja luka, je dovolj plitev, da smo sidrali med vikend hišice in se končno umirili. Z nočjo je zapihal blagodejen veter s korčulanskih hribov…