Pages

četrtek, 19. julij 2018

Mesolongi

Včeraj zvečer smo doživeli celo pet kapelj dežja, ki so samo umazale stekla. Strelic in grmenja ni bilo, le veter je vztrajal skoraj do zore.

Zjutraj zgodaj vstanemo in ker je zatišje, se hitro odvežemo in zaplujemo po severni strani Trizonije proti zahodu. Tokrat ne greva na kavo v Navpaktos (Lepant), saj hitiva, ker je za popoldan ponovno napovedan močan zahodnik.

Pet milj pred peloponeškim mostom je na rtu Drepanon na Peloponezu plitvina, ki sega daleč v morje. Označuje jo rahitična boja. Po domače imenovana “Simova plitvina” je terjala že veliko žrtev. Zadnja je jadrnička, ki tam še vedno žalostno leži in je verjetno nasedla v močnem vetru zadnjih dni.

DSCN3416DSCN3419DSCN3429DSCN3431DSCN3458DSCN3449DSCN3475DSCN3485DSCN3489

Kapitan pokliče Rion Traffic – kontrolorje prometa pod mostom. Prvič so vprašali kam smo namenjeni. Prijazna novost, da ne ovinkariš preveč. Usmerijo nas med prvi in drugi steber na severni strani, ker gremo v Mesolongi, za Patras te pošljejo med prvi in drugi steber na južni strani. Velike pošljejo na sredino, kjer je višina mostu 54 metrov.

V Patraškem morju srečava Urekeke, ki jadra iz Patrasa, in nekaj milj pred vhodom v kanal Mesolongija tudi obljubljeni veter.

V Mesolongiju se privežemo oboji na glavno obalo za tovorne ladje. Marina je zaprta. Za jahte rezerviran del obale sprejme lahko samo 5 plovil. Pristanišče je polno, saj zaradi močnega vetra vsi iščejo varen zaklon. Zasedena je obala za tovorne ladje, za jahte in veliko bark je sidranih pred marino. Zvečer nas obalna policija razveseli z novico, da zjutraj pride ”big ship” (tovorna ladja) in se moramo umakniti. Na vprašanje “Kam?”– skomignejo z rameni. Pride luški redar pobirat ceho in pove, da se sidrati ne sme, vendar obalna policija to tolerira, dokler ne bodo ponovno odprli marine. Nekako vseeno dovolijo vsem 10 prizadetim jadrnicam na obali za tovornjače, da do 7h zjutraj ostanemo kjer smo…

Po hitrem obisku mesta, natančneje uzerije in mesarja, gre del posadke spat, drugi del pa popravljat avtopilota na Urekeke. Popravilo je uspešno, spanje neuspešno. Ob 22h se v lokalu na obali za jahte začne koncert nekega grškega pevca – v živo vse do zore…