Pages

sreda, 8. junij 2016

Gaios–Preveza

7.6. torek

Zjutraj ob 10h ogled vasi in kavica z internetom.

IMG_6552IMG_6555IMG_6556IMG_6557IMG_6558IMG_6560IMG_6561IMG_6564IMG_6569

Preden izplujeva, ko pride veter ob 1h, pristane Mima, Matjaža Kurnika, ki se postopoma vrača v Slovenijo po večletni plovbi okoli sveta. Prva slovenska jadrnica na tej poti.

Polovico poti imava še kar dober veter v krmo, potem veter omaga in lovi naju dež. Do Preveze je na delu motor. Doleti naju samo nekaj kapelj, čeprav nad celino grmi in bliska. V Prevezi najdeva simpatičen privez na mestni obali, tik pred marino. Vreme se spreminja.

Morje je bilo danes prijazno do bloganja in sem lahko nadoknadila, kar prej enostavno nisem utegnila napisati. Upam, da mi jutri vse skupaj še uspe oddati v kakšnem kafiču. Najini zakupljeni MB hitro kopnijo.

Kar sem pozabila povedati za nazaj, da sva preko Otranta lovila ribe na dve panuli hkrati pa ni nič trzalo. Pred pristankom na Othoniu sva jih pospravila in ugotovila, da vab in trnkov ni nikjer …
Za kilo trilj je porodajalec na pomolu želel računati 30 €, jih je kar obdržal …