Pages

petek, 24. junij 2016

Palaiokastro–Monemvasia

Noč je imela burno nadaljevanje. Ob 3.15 pihne SV 26 v in gre Žvanut dežurat v kokpit, Bezek pa pospravljat kolesi z nosilca na avtodomu. Ob 5h trešči zahodnik. Ker en Francoz, ki mu je sidro popustilo (drugi so odšli), dela krogce nad najino ketno, odvežemo rit od obale, da ne bo kažina. Francoz končno odpeketa, midva pa po kratkem spancu z velikim veseljem odčolnariva na Sonjine palačinke in kavico. Govorili bi lahko še cel dan, a tudi najino sidro ni več 100 %, ker se je veter spet enkrat obrnil na močan severnik in vsi “moramo” nadaljevati naša potepanja.

IMG_7086IMG_7090IMG_7092

Odsidrava in se pospraviva za rt v zavetrje, da se v mirni vodi sistematizirava. Ti vetrovi so strašljivi. Začneva študirat vreme na internetu. Nameravala sva se spustiti še dalje na jug do juga Kithere. Žalostno ugotoviva, da se vreme slabša v taki meri, da nebi ravno preizkušala vzdržljivosti barke in posadke. Kaže, da imava po 14h, ko crkne severnik, zadnjo možnost za kolikor toliko miren plov, okoli zloglasnega rta Malea naprej proti severu – v smeri domov, šmrc. Za jutri je napovedan že dež in naprej tudi nič zelo sončno-stabilnega. Edina svetla točka je, da bo hladneje. Še Grki jamrajo, da je prevroče za ta čas…

IMG_7097IMG_7081IMG_7082

Pomalicava, se skopava in veter se obrne. Naredimo dva hitra krogca okoli sidra, nato potegne jugo. Jadrnica Miss Chips, ki dela enak krog okoli Peloponeza, se je ravno vrnila izza vogala s poskusa prodora na sever in se tretjič v zadnjih 4 dneh sidrala zraven naju. Ko greva midva, gre za nama. Pokrajšamo jadra za orkan, ki ga k sreči ni bilo. Pihnilo je največ 27 vozlov, vse skupaj je bila dokaj hitra sestavljanka orcanja in motoriranja po spoštljivih ostankih valov od severnika. Tretji rogelj Peloponeza je najbolj gorat, visoke gore, soteske, plitvi dolgi rti. Vse je zmešano, tokovi, vetrovi. Tu se celo Egejsko morje preliva na zahod. Ni prav prijazen konec, res ne. Zmagava 2-krat. Obšla sva rt in ob 20h našla prosto mesto za valobranom v marini poleg znamenite Monemvasije. Zdaj lahko dežuje in piha in treska. Imava kaj raziskovati, zanimivosti je tu dovolj za 2 dni.

IMG_7101IMG_7108IMG_7116IMG_71191000miljmonemvasia

Ob 11h ponoči pride tudi Miss Chips, Bavaria 44 Ocean. Kasneje, že po polnoči, pridejo še Francozi in en katamaran, ki so zaradi visokih valov pluli bolj stran od obale. Ob 11.30 pridobimo od ribičev 2 kili svežih maksi sardel, vsaj izgledajo tako nekako… ne bo nam hudega.